Γράμματα σπουδάματα, για γέλια ή για κλάματα…
Ξεκινώντας μια νέα χρονιά στο νηπιαγωγείο αρκετοί συνάδελφοι που μπαίνουν πρώτη φορά σε τάξη καλούνται να ανταποκριθούν στην καλλιέργεια του προφορικού και γραπτού λόγου στα παιδιά της τάξης τους. Αγχωμένοι γονείς εκφράζουν τις γνωστές απορίες «Θα είναι σωστά προετοιμασμένο για την ‘Α δημοτικού;» έχοντας στο μυαλό τους ότι φεύγοντας από τα χέρια μας τα παιδιά θα ξέρουν να διαβάζουν και να γράφουν. Και σ’ εμάς ταυτόχρονα γεννάται το εύλογο ερώτημα: «Μα ο στόχος του νηπιαγωγείου είναι η γραφή και η ανάγνωση;» […]