cat-Εκπαιδευτικό Υλικό

Αρχική / cat-Εκπαιδευτικό Υλικό

Διαθεματική Προσέγγιση «Χειμώνας» – Μέρος 1ο

By | Ιανουάριος 6th, 2014|Categories: cat-Εκπαιδευτικό Υλικό, cat-Εκπαιδευτικό Υλικό-Διαθεματικές Προσεγγίσεις, cat-Εκπαιδευτικό Υλικό-Διαθεματικές Προσεγγίσεις-Χειμώνας|Tags: , , , , , |

 Το 1ο μέρος της διαθεματικής προσέγγισης «ΧΕΙΜΩΝΑΣ» είναι έτοιμο! 🙂 Όπως και σε προηγούμενα παρόμοια άρθρα, έτσι και εδώ, προσπαθώ να καλύψω ένα φάσμα προτάσεων και εποπτικού υλικού που θα σας βοηθήσουν να δουλέψετε το θέμα στην τάξη σας. […]

«Κυρία υπάρχει ο Αϊ-Βασίλης…………;»

By | Νοέμβριος 27th, 2013|Categories: cat-Εκπαιδευτικό Υλικό, cat-Εκπαιδευτικό Υλικό-Συμπληρωματικό Υλικό|Tags: , , , , , |

Κάπου εκεί ανάμεσα στο κόψιμο των χριστουγεννιάτικων κατασκευών, με τα χέρια πασαλειμμένα με τέμπερα και τη μύτη να λαμπυρίζει από κομματάκια χρυσόσκονης, σίγουρα σας έχει τύχει κάποιος «αγανακτισμένος» μπόμπιρας να ανακοινώνει με ύφος προβληματισμένο και μάτια γεμάτα απορία… «Μα κυρία,υπάρχει Αϊ-Βασίλης; Γιατί εγώ είδα πέρυσι τα παπούτσια του και δεν ήταν μπότες!» «Ναι…και μοιάζει και με τον κύριο Γιώργο τον οδηγό…» πετάγεται κάποιος άλλος! «…και η μαμά είπε πως αν δεν είμαι ήρεμος, δε θα μου πάρει δώρα.Μα τα δώρα, δεν τα φέρνει ο Αϊ-Βασίλης;» συμπληρώνει ένας τρίτος!  Κι εσύ σταματάς ό,τι κάνεις και για μια στιγμή διερωτάσαι ποια είναι η «σωστή» απάντηση. Ποια είναι η «ορθή» προσέγγιση; Και τυχαίνει η δική σου άποψη να συμβαδίζει με εκείνη που λαμβάνει το παιδί από την οικογένειά του ή μήπως το μπερδεύεις χειρότερα…; […]

«12410 + 1 τριαντάφυλλα…» Το Πολυτεχνείο με…κινούμενα σχέδια!

By | Νοέμβριος 10th, 2013|Categories: cat-Εκπαιδευτικό Υλικό, cat-Εκπαιδευτικό Υλικό-Συμπληρωματικό Υλικό, cat-Εκπαιδευτικό Υλικό-Φύλλα Εργασίας, cat-Εκπαιδευτικό Υλικό-Φύλλα Εργασίας-Πολυτεχνείο|Tags: , , , , |

Μια πρωτότυπη προσέγγιση στα γεγονότα του ’73 αποτελεί το παρακάτω βίντεο κινουμένων σχεδίων, στο οποίο πρωταγωνιστεί μια γάτα και μας μεταφέρει στη βραδιά του Πολυτεχνείου. Μια απλή ιστορία για τα παιδιά, όπου μπορείτε να προβάλλετε στην [...]

Βιβλιοπροτάσεις για ανάγνωση με θέμα το Πολυτεχνείο!

By | Νοέμβριος 7th, 2013|Categories: cat-Εκπαιδευτικό Υλικό, cat-Εκπαιδευτικό Υλικό-Συμπληρωματικό Υλικό|Tags: , , |

παιδικά βιβλία για το πολυτεχνείο «Μαμά τι έγινε στο πολυτεχνείο»; «Λίγα γαρύφαλλα για το πολυτεχνείο» «Η εξέγερση του Πολυτεχνείου» «Η κυρά Δημοκρατία» «Τα βραχιόλια των πουλιών» «Ντενεκεδούπολη» «Η σοφή ελιά» [...]

Παιδικές ιστοσελίδες, που μπορούν τα παιδιά να επισκεφθούν και να περιηγηθούν με ασφάλεια…

By | Νοέμβριος 7th, 2013|Categories: cat-Εκπαιδευτικό Υλικό, cat-Εκπαιδευτικό Υλικό-Συμπληρωματικό Υλικό|Tags: , , , , |

«Τα Παιδία Παίζει… Ηλεκτρονικώ τω Τρόπω» Οι λέξεις παιδί και παιχνίδι πάνε μαζί, δε νοείται παιδί χωρίς παιχνίδι. Άλλωστε η σχέση παιδί και παιχνίδι είναι μία διαχρονική σχέση αγάπης, μία σχέση τόσο παλιά από την αρχαιότητα ως τις μέρες μας. Ο Πλάτωνας στο έργο του «Πολιτεία» ανέφερε χαρακτηριστικά ότι τα παιδιά θα πρέπει να διδάσκονται μέσω του παιχνιδιού, «Μη τοίνυν βία, είπον, ω άριστε, τους παίδας εν τοις μαθήμασιν αλλά παίζοντας τρέφε…», ενώ ο Αριστοτέλης στο έργο του «Πολιτικά» συμπλήρωσε «το δασχολείν συμβαίνει μετά πόνου και συντονίας, δια τούτο δει παιδιάς εισάγεσθαι, καιροφυλακτούντες την χρήσιν…», τονίζοντας στους γονείς τη σημασία να μεταδίδεται η γνώση στα παιδιά σαν παιχνίδι. Το παιχνίδι, άλλοτε και σήμερα, διαδραματίζει ένα σημαντικό ρόλο στη σωματική, συναισθηματική, ψυχική, πνευματική, κοινωνική ανάπτυξη και ενηλικίωση του ατόμου. Το παιχνίδι είναι τρόπος ζωής για το παιδί, είναι η ίδια η ζωή. Παιχνίδια πάσης φύσεως, ομαδικά παιχνίδια αυλής, επιτραπέζια παιχνίδια, εκπαιδευτικά παιχνίδια, παιχνίδια δράσης, περιπέτειας, στρατηγικής, δημιουργίας, παιχνίδια ηλεκτρονικού υπολογιστή, … , διαδικτυακά παιχνίδια. Κι εμείς, λοιπόν, με το παιχνίδι του παιδιού θα καταπιαστούμε σε αυτό το άρθρο, προσφέροντας στους μικρούς μας φίλους ώρες διασκέδασης, ψυχαγωγίας, εκπαίδευσης, χαράς και ανεμελιάς. Μάλιστα το αφιέρωμα μας μονοπωλούν τα παιχνίδια μέσω διαδικτύου, καθότι το διαδίκτυο θεωρείται μία ισχυρή και δυναμική εναλλακτική ασχολία σε σχέση με άλλες πιο παθητικές ασχολίες για το παιδί, όπως η παρακολούθηση τηλεόρασης. […]

Θεσπίζοντας Όρια

By | Νοέμβριος 7th, 2013|Categories: cat-Εκπαιδευτικό Υλικό, cat-Εκπαιδευτικό Υλικό-Συμπληρωματικό Υλικό|Tags: , , |

Θεσπίζοντας όρια στα παιδία: Εκπαιδεύοντας τους γονείς στην οριοθέτηση ΣΑΜΟΙΛΗΣ ΓΙΩΡΓΟΣ. ΨΥΧΟΛΟΓΟΣ. ΚΕΝΤΡΟ ΠΡΟΣΕΓΓΙΣΗ Είναι ερευνητικά τεκμηριωμένο πως οι γονείς που θέτουν σταθερά όρια μεγαλώνουν παιδιά με μεγαλύτερη αυτοεκτίμηση και αυτοπεποίθηση. Όσο αυτονόητη και αν ακούγεται η διαδικασία της οριοθέτησης στα αυτιά του ειδικού, για τους γονείς αποδεικνύεται μια δύσκολη και χρονοβόρα διαδικασία. […]

2o μέρος της Διαθεματικής Προσέγγισης «ΕΔΩ ΠΟΛΥΤΕΧΝΕΙΟ»…

By | Νοέμβριος 7th, 2013|Categories: cat-Εκπαιδευτικό Υλικό, cat-Εκπαιδευτικό Υλικό-Διαθεματικές Προσεγγίσεις, cat-Εκπαιδευτικό Υλικό-Διαθεματικές Προσεγγίσεις-Πολυτεχνείο|Tags: , , , , |

Στο 2ο μέρος της Διαθεματικής προσέγγισης «ΕΔΩ ΠΟΛΥΤΕΧΝΕΙΟ», θα βρείτε βιβλιοπροτάσεις, φύλλα εργασίας, εποπτικό υλικό για να οπτικοποιήσετε το τραγούδι » Ο δρόμος», καθώς και τους γνωστούς ήρωες της Ντενεκεδούπολης σε «νέα» έκδοση… Φύλλα εργασίας και [...]

Load More Posts

Η ιστοσελίδα www.kinderella.gr χρησιμοποιεί cookies για την εύρυθμη λειτουργία της. Περισσότερες πληροφορίες

Οι ρυθμίσεις των cookies σε αυτή την ιστοσελίδα έχουν οριστεί σε "αποδοχή cookies" για να σας δώσουμε την καλύτερη δυνατή εμπειρία περιήγησης. Εάν συνεχίσετε να χρησιμοποιείτε αυτή την ιστοσελίδα χωρίς να αλλάξετε τις ρυθμίσεις των cookies σας ή κάνετε κλικ στο κουμπί "Κλείσιμο" παρακάτω τότε συναινείτε σε αυτό.

Κλείσιμο